Tuesday, June 26, 2012

Dijabetes (šećerna bolest) i tečni peptidni kompleksi

Pre mnogo meseci dobila sam u ruke katalog preparata sa peptidnim komlpeksima, i kao svaki lekar prelistala sam i pomislila u sebi :  opet neke gluposti. Katalog je završio u kanti, naravno. Ali  na moju sreću , moja prijateljica, lekar takođe, poklonila mi  je Pk 7 za dijabetičare. Mada   krajnje nepoverljiva prema  alternativnim metodima lečenja, prihvatila sam da to koristim verujujući u njenu procenu. Interesantan je bio moj odnos prema tome u početku. Primenjivala sam peptid prema uputstvu bez nekog posebnog stava o njegovoj delotvornosti. Bez razmišljanja, bez istraživanja bez stava o metodi, zdušno sam „mackala“ tu tečnost , valjda samo iz poštovanju prema nekom sa kim sam prošla čitavo školovanje. Naravno da u ishrani, terapiji, nivou fizičke aktivnosti  nije bilo nikakvih promena.
Mislim da je prošlo dvadesetak dana, pakovanje se približavalo kraju, primetila sam da su mi  učestale hipoglikemije..mada sam lagala sebe da je to zbog previše „jurnjave“ u toku dana.  Samoobmanjivanje je trajalo do jedne kontrole jutarnje glikemije....
Sasvim običan radni dan, sasvim uobičajena večera predhodnog  dana i sasvim neočekivana jutarnja glikemija  dijabetičara - 4,3mmol/l. Inače, moje jutarnje glikemije su  izmedju 5,8-6,1.
Naravno, od tog trenutka počinje presabiranje, šta sam jela, kada sam jela poslednji put , da li sam možda zaboravila da jedem :) ?  Da, to je bio trenutak koji me je navodio da počnem da razmišljam o peptidima.


Istraživa sam, čitala i došla do saznanja da  iza ovih proizvoda stoji veoma ozbiljan tim stručnjaka, koji su decenije istraživanja pretočili u proizvod koje se može primeniti i u kućnim uslovima. Za mene je bila zaprepašćujuća činjenica da  je vodeći stručnjak ovog tima, inače ruskog porekla, sada na čelu evropske asocijacije za gerontologiju. To je istorijski presedan, ovo  mesto je bilo „rezervisano“ za lekare iz zapadnih zemalja.


Mehanizam delovanja je decenijama poznat medicini a jedinstvenost ovih preparata se ogleda u nanotehnološkoj proizvodnji. Ako bi se princip banalizovao svodi se na sledeće: i kada znamo gde je problem , nemamo načina da stignemo i da ga rešimo u njegovom začeću. Nanomedicina će promeniti metodologiju lečenja mnogih bolesti.


Peptidni kompleksi koji su nama raspoloživi su itekako efikasni, i to je verovatno samo početak jedne nove  naučne grane.
Za mene kao lekara važne su činjenice do kojih sam došla:


  • Metod je rezultat dugogodišnjeg naučno-istraživačkog rada
  • Rezultati istraživanja su lako proverljivi , jer se radovi nalaze u relevantnim naučnim bazama
  • Vodeći stručnjak je priznat i poštovan na svetskom nivou i postavljen na visoku poziciju  evropskog medicinskog tela
  • Metod se primenjuje i u bolničkim uslovima u Sankt Peterburgu
  • Petpidi su kompatibilni sa konvencionalnom medicinom
Šećerna bolest (dijabetes) odlično reaguje na PK 7, to govori moje lično iskustvo.Rusija, Madjarska i Nemačka imaju bogatu riznicu rezultata primene peptidnih kompleksa, za nekoliko meseci i naša zemlja će se upisati u revitalizovane :) nacije.

No comments:

Post a Comment

Komentar: